PROMOCE

23:09

 click

Po dlhšej dobe zas niečo z môjho života. Je to pár fotiek z promócii na Mendelovej univerzite v Brne (ekonomiku a management). V tomto obore pokračujem aj ďalej na magisterské, tak držte palce nech to ide a nech všetko stíham! :D Na prvej fotke som s najlepšími kamarátkami počas štúdia. Od prváku až po koniec a ešte k tomu pokračujeme spoločne aj ďalej.

Na sebe mám šaty z butiku na spoločenské šaty, topánky Humanic a krásnu kytičku od rodičov. Bola vyslovene podla mojich predstáv. Ružové ruže, krajka a perly ♥. Komu by sa mohla nepáčiť. Na promócii bol aj môj priateľ samozrejme a kamarátky, ktoré promovali so mnou. Po skončení sme sa vybrali na kávu a potom sme to zakončili slávnostným obedom v LA STRADA, ako sa patrí. Ja som si dala lasagne s lososom a špenátom. Boli výborné! Od vtedy mám nový plán sa ich naučiť cez leto pripraviť.








A zas my štyria














You Might Also Like

2 comments

  1. super článok, už ťa sledujem a ďakujem za koment! :)

    Môj BLOG /KLIK/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratuluji k úspěšnému zakončení studia! Zaujaly mne šaty, které jsou opravdu velice pěkné a jemné a k Tobě se maximálně hodí :).
    CHIC Adriana

    OdpovedaťOdstrániť